Gold Label Mohito

Jesteście fankami marki Mohito? Do tej pory marka proponowała eleganckie ubrania, jednak teraz postanowiła powalczyć o klientelę z najlepszymi butikami odzieżowymi w Polsce!

Gold Label Mohito

16 września odbyła się długo wyczekiwana premiera GOLD LABEL – nowej, ekskluzywnej linii sygnowanej przez MOHITO. Na prezentacji, która odbyła się w eleganckich wnętrzach Atelier Amaro, pojawiła się cała śmietanka świata mody, show-biznesu i blogosfery. Wśród zaproszonych gości pojawiły się m.in. Joanna Horodyńska, Paulina Sykut, Kaja Śródka, Olga Borys, Candy Girl, Olga Kalicka, Karina Kunkiewicz, Agnieszka Jastrzębska, Ewa Wojciechowska , modelki – Anna Piszczałka, Kamila Szczawińska, Marta Sędzicka, oraz blogerzy – Charlize Mystery, Meri Wild, Shiny Syl , Harel, Freestyle Voguing oraz Fashion PR Girl. Nie zabrakło także redaktorów naczelnych, stylistów oraz dziennikarzy najważniejszych magazynów o modzie: Elle, Twojego Stylu, Pani, Vivy Mody i wielu innych.

Gold Label Mohito

GOLD LABEL to wyrafinowane projekty już dostępne w wybranych salonach Mohito. Odważna gra fasonem i fakturą, wybór najlepszych jakościowo materiałów oraz dbałość o detale sprawiają, że linia w niczym nie odbiega od propozycji serwowanych przez luksusowe domy mody.

Gold Label Mohito

W kolekcji jedną z głównych ról odgrywa naturalna skóra w kolorze czarnym, która pojawia się nie tylko w formie obcisłych spodni i ołówkowych spódnic, ale także topu z krótkim, szerokim rękawkiem. Ich uzupełnienie stanowią wszechobecne na wybiegach koszulo-tuniki oraz okrycia wierzchnie – od nieśmiertelnej ramoneski, przez wiązany w pasie płaszcz o szlafrokowym kroju, po miękkie futerko o długim włosiu.

Gold Label Mohito

Ważnym akcentem są także akcesoria. Sięgające uda skórzane kozaki i długie rękawiczki z metalowymi suwakami stanowić będą mocne dopełnienie każdej jesiennej stylizacji. Podobnie rzecz ma się w przypadku dużej miękkiej torby oraz klasycznej kopertówki, przeznaczonej do noszenia na co dzień, jak i podczas większego wyjścia. Dla kobiet, które lubią efektowną biżuterię projektanci MOHITO przygotowali duże ozdobione kamieniami kolie i bransolety.

Gold Label Mohito

Paleta barwna pierwszej odsłony GOLD LABEL opiera się na wyrafinowanym połączeniu klasycznej czerni, stonowanych szarości, pastelowego błękitu oraz głębokiego granatu – zarówno w wersji matowej, jak i mocno połyskującej.

Mohito Wiosna/Lato 2014

Co za cudowny dzień 🙂 Słońce za oknem kusi wiosennym spacerem.. zaraz,zaraz.. przecież to jeszcze zima! Miejmy nadzieję, że do wiosny już coraz bliżej 🙂 Dlatego dziś mamy dla Was coś w wiosennym klimacie – kolekcja Mohito Wiosna/Lato 2014. Inspirowana jest luksusowym Miami, które jest obiektem marzeń nie jednej kobiety:) Sesja zdjęciowa skutecznie wpływa na naszą wyobraźnię nastrajając nas odpowiednio na zbliżające się gorące dni 🙂

MOHITO_SS_2014

Wiosenno-letnia kolekcja MOHITO to triumf sportowej elegancji wyrażanej poprzez konstrukcyjne kroje i energetyczną paletę kolorystyczną. Firma zastosowała się w swojej kolekcji do aktualnych trendów, jednak zinterpretowała je na własny, kobiecy sposób. Dlatego sporo tu motywów, które pomogą każdej Pani zwrócić na siebie uwagę – wycięcia pokazujące fragmenty ciała, krótkie topy eksponujące talię czy ultrakrótkie spodenki.

W wakacyjnej kolekcji nie mogło zabraknąć również seksownych przeźroczystości, które doskonale nadają się na wieczorne wyjścia, jak również gorące plaże. A jeśli plaże to.. oczywiście bikini, które w Mohito jest wyjątkowo kobiece i seksowne! Eleganckie i stylowe kobiety mogą być spokojne – w nowej kolekcji Mohito znajdziemy wiele eleganckich rzeczy, które świetnie sprawdzą się podczas letnich dni w biurze, czy na wystawnych spotkaniach w biznesowym gronie.

MOHITO_SS_2014_10 MOHITO_SS_2014_09 MOHITO_SS_2014 MOHITO_SS_2014_05 MOHITO_SS_2014_03 MOHITO_SS_2014_07 MOHITO_SS_2014_08 MOHITO_SS_2014_11

Jaka kolorystyka króluje w kolekcji Mohito Wiosna/Lato 2014? Połączenie czerni i bieli przełamane zostało złotem oraz typowo wakacyjnym pomarańczem.

Część kolekcji jest już dostępna w salonach, a jej kolejne partie będą wprowadzane do sprzedaży sukcesywnie w trakcie trwania całego sezonu.